Witaj! Zapraszamy do współpracy!

Kariera

Praca w Emco | dołącz do zespołu

INFORMACJE OGÓLNE

JESTEŚ ZAINTERESOWANA/Y PRACĄ PRZY NIERUCHOMOŚCIACH?
PRZECZYTAJ ZANIM WYŚLESZ CV

KANDYDACI

To Ty w przyszłości zdecydujesz o sukcesie naszej firmy. Dlatego stawiamy tylko na ludzi pracowitych, zaangażowanych, kreatywnych, ambitnych i potrafiących pracować w zespole. Jeśli jesteś zainteresowana/y jednym z poniższych stanowisk prześlij nam swoje CV ze zdjęciem oraz oryginalny, dedykowany List Motywacyjny. Postaraj się i napisz coś, co wyróżni Cię pośród setek innych kandydatów. Pamiętaj, zwróć uwagę na formę. Niechlujnie wykonane CV czy List mogą nas skutecznie do Ciebie zniechęcić już na etapie wstępnej selekcji. Jeśli obecnie nie jest prowadzona żadna rekrutacja, Twoje zgłoszenie trafi do naszej bazy i będzie rozpatrywane w przyszłości. Aplikację wyślij na adres: biuro@emco.net.pl. Z wybranymi Kandydatami skontaktujemy się w momencie obsady stanowisk. Prosimy o załączenie klauzuli poufności o następującej treści:

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Emco Marcin Rutkowski (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.

LOKALIZACJA

Poniższe stanowiska dotyczą pracy na terenie województwa mazowieckiego ale poszukujemy również partnerów chętnych do tworzenia lokalnych oddziałów naszej firmy w największych miastach w Polsce.

KLAUZULA POUFNOŚCI

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Emco Marcin Rutkowski z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Kazimierzowska 43/55, 02-572 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

AKTUALNA REKRUTACJA

EMCO | WARSZAWA

Stanowisko daje możliwość poznania branży oraz zawodu Administratora.
Asystent zdobywa wiedzę merytoryczną i praktyczną, by móc w przyszłości samodzielnie obsługiwać nieruchomości.

Zadania:

  • zbieranie ofert, sporządzanie zestawień
  • przygotowywanie ogłoszeń, pism, uchwał, zawiadomień, korespondencji, umów itp.,
  • archiwizowanie dokumentacji,
  • wizytacje nieruchomości,
  • uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami,
  • kontrola nieruchomości,

Wymagania:

  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • samodzielność, dokładność, pracowitość, zaangażowanie, kreatywność,

Mile widziane:

  • studenci studiów zaocznych lub ostatniego roku studiów dziennych o specjalności związanej z nieruchomościami,

 

Poszukujemy osób z kilkuletnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku.

Najważniejsze zadania:

  • bieżące administrowanie nieruchomościami,
  • weryfikowanie i opisywanie faktur
  • weryfikacja dekretacji księgowej,
  • weryfikacja wykonania planów gospodarczych,
  • nadzór nad usługodawcami,
  • przygotowywanie ogłoszeń, pism, uchwał, zawiadomień, korespondencji, umów, planów gospodarczych, raportów, sprawozdań, itp.,
  • bieżący kontakt z mieszkańcami i Zarządem,
  • pełnienie dyżurów na terenie nieruchomości,

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami,
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami,
  • znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz Internetu,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania,
  • pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność,
  • duża dyspozycyjność,

Mile widziane:

  • prawo jazdy,
  • licencja Zarządcy,
  • referencje,

 

Poszukujemy osób z kilkuletnim doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku oraz biegłą znajomością obsługi programu SŁONIE.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych, okresów deweloperskich, najemców i właścicieli (zasoby czynszowe),
  • ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej,
  • naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,
  • wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów,
  • rozliczanie mediów indywidualnych,
  • kontrola i prowadzenie windykacji należności (wezwania, telefonicznie, mailowo),
  • uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych,
  • wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
  • prowadzenie rozliczeń z US,
  • prowadzenie kartotek właścicieli,
  • współpraca z zarządcami i administratorami budynków,
  • analiza wykonania planów gospodarczych,
  • wykonywanie sprawozdań rocznych

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu księgowości Wspólnot Mieszkaniowych,
  • znajomość programu księgowego SŁONIE,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunki Rachunkowość, Finanse, Zarządzanie lub pokrewne),
  • bardzo dobra znajomość MS Office,
  • Umiejętność samodzielnej pracy i zaangażowanie,
  • inicjatywa w działaniu, komunikatywność,

Mile widziane:

  • prawo jazdy,
  • licencja Zarządcy,
  • referencje,
  • certyfikat MF

 

Poszukujemy kandydata/ki do powstającego działu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Wymagania:

  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, program ASARI),
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • samodzielność, dyspozycyjność,

Mile widziane:

  • prawo jazdy i własny samochód